魔力紅新歌 
歌名:悲慘世界

這MV我覺得好搞笑^^









So scared of breaking it

But you won't let it bend

褻瀆你我之情愫仍使我驚恐萬分

而你卻也不願重複這尷尬的處境



And I wrote two hundred letters

I won't ever send

我寫了兩百封信解釋

但始终没有寄



Somehow it is cut so much

Deeper then they seem

我開始感到噩耗的來臨猶如预期



You'd rather cover up

I'd rather let them be

你試圖掩飾 但無奈木已成舟



So let me be

And I'll set you free

就這樣吧 隨便你



I am in misery

There ain't no other

Who can comfort me

我經歷了没人經歷過的痛苦與絕望

又怎能有人給我安慰



Why won't you answer me?

Your solace is slowly killing me

你為什麼不直接一點說是與不是

含糊其詞的言語實在要了我的命



Girl you really got me bad

You really got me bad

告訴你 你傷了我的自尊心

I'm gonna get you back

Gonna get you back

我要讓你重回我的懷抱



Your salty skin and how

It mixes in with mine

你的痛苦怎麼能和我比

The way it feels to be

Completely intertwined

緊緊深陷 纠葛難以擺脫

It's not that I didn't care

It's that I didn't know

不是我不在乎 是我從没有這樣想過

It's not what I didn't feel,

It's what I didn't show

不是我没有感覺

是我不知道怎樣表達才能讓你明白

So let me be

and I'll set you free

就這樣吧 隨便你





Say your faith is shaken

You may be mistaken

你說你可能是一時糊塗犯了個錯

You keep me wide awake and

Waiting for the sun

還给自己留後路 讓我有一線希望

I'm desperate and confused

So far away from you

你讓我心亂如麻 越来越不敢相信你



I'm getting here

Don't care where I have to go

我自己决定吧 你别管我會做什麼

Why do you do what you do to me, yeah

Why won't you answer me, answer me yeah

你怎麼對我這樣

為什麼不直接一點說是與不是

Why do you do what you do to me yeah

Why won't you answer me, answer me yeah

你怎麼對我這樣

為什麼不直接一點說是與不是

 
arrow
arrow
    文章標籤
    生活 興趣 音樂歌唱
    全站熱搜

    bingolee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()